h1

Betutteling

18 augustus 2010

Aan al de 60-plussers die zich betutteld voelden door de maatregel die ING wou nemen om hen tegen fraude te beschermen (want fraude met bankkaarten blijkt vaker voor te komen bij 60-plussers):

Voelt u zich ook betutteld als u gratis het openbaar vervoer mag gebruiken?
Reageert u ook zo heftig als blijkt dat u tegen een verminderd tarief binnen mag in musea, bioscopen, pretparken, culturele centra,…?

Misschien moet ik ook eens naar het Centrum voor Gelijkheid van Kansen en Racismebestrijding stappen en klagen over deze discriminatie op basis van leeftijd. Wat denken jullie daarvan, weps? (Want ik denk dat het vooral de Welgestelde Positieve Senioren waren die zich betutteld voelden. Arme senioren kunnen niet eens 1.000 euro per week afhalen en zouden gratis naar de cinema moeten kunnen.)

5 reacties

  1. Ik wil WEPS worden!
    60 Worden, daar ben ik mee bezig en ik ben al aardig onderweg (54 jaar).
    Positief in het leven staan lukt al aardig.
    Wie maakt mij Welgesteld.
    Ik wil WEPS worden!
    Wie helpt mij?
    Hulp en adviezen zijn welkom.
    Ook van het ING ……
    Vriendelijke en vrolijke groet


  2. Ik snap het wel, onze buurman zei bijvoorbeeld dat het dan niet meer mogelijk zou zijn voor hen om een volle tank mazout te vragen in de winter, omdat ze het dan toch niet in een keer kunnen betalen.


  3. Ik vind het wel een mooie invalshoek van u!


  4. Eigenlijk kan ik je alleen maar gelijk geven.


  5. Ik vind dat de bank zich daar niet mee te moeien heeft. Van wie is dat geld eigenlijk.
    En voor de rest: ik zou graag een Zweps worden, met de Z van Zéér 😀



Geef een reactie

