h1

Vrijdag vraagdag

3 september 2010

Voor de mensen die in de vakantie niet hebben meegelezen: ik ben met een nieuwe rubriek op vrijdag begonnen. Ik verzin elke week een vraag die je bijvoorbeeld tijdens een avondje uit met vrienden of een familiebijeenkomst op tafel kan gooien. Benieuwd tot welke discussies, lachsalvo’s, nieuwe inzichten over je vrienden,… deze vraag zal leiden! Je mag natuurlijk ook altijd hier jouw eigen antwoord op de vraag achterlaten. En de lijst van alle vragen kun je op deze pagina vinden.

De vraag van deze week: Met welke bekende persoon zou je wel eens een goed gesprek willen hebben en wat zou je hem/haar dan vragen/zeggen?

2 reacties

  1. Ik zou graag een tête à tête hebben met Nick Cave. Behalve dat ik van zijn muziek hou, fascineert hij me als persoon. Waar andere artiesten vragen naar champagne van een bepaald merk, of M&M’s van één bepaalde kleur (echt waar!), is zijn enige vraag dat iemand van de lokale bevolking met hem een wandeling maakt in de omgeving.
    Ik weet niet of ik hem echt iets specifieks zou willen vragen, maar ik zou graag met hem van gedachten wisselen over ‘wat schoonheid is’, de rol van zijn kinderen in zijn leven, de invloed van een destructieve (vroegere) levensstijl op zijn huidige levensvisie…


  2. Awel ik ben helemaal niet koningsgezind of zo maar ik zou graag eens een klapke doen met prinses mathilde.. ik zou haar vragen of zij ook gewoon eens in haar jogging met ongekamd haar op de bank kan zitten met een zak chips en naar een filmke kijken met de kindjes en of dat niet erg lastig is, er zo altijd piccobello moeten uitzien als je buitenkomt terwijl zij toch net als alle andere vrouwen ook wel eens een bad hairday, krampkes of hoofdpijn zal hebben niewaar 🙂



Geef een reactie

