h1

In aanbieding

15 september 2010

U mag twee keer raden wat er vorige week in aanbieding was in de Colruyt…

In aanbieding

En nee, hoor, ik ben geen voorraad chocolade aan het inslaan om mijn verdriet weg te eten omdat ik over enkele weken veertig word. Ik eet niet graag chocolade. En ik vind het niet erg dat ik veertig word. Nee, de chocola is voor manlief en de kroost bedoeld.
En nog iets: ik zou dezelfde foto nu al niet meer kunnen maken, want de voorraad is al serieus geslonken. Fine & Intense puur van Côte d’Or moet u eens proberen. Die vind ik wel lekker.

2 reacties

  1. Zelf grote fan van de Morocco thee. En die chocolade ga ik ook eens proberen.
    Vorige week voor de eerste ge-collect&go-ed en dat is ook goed meegevallen.


  2. Fine en Intense van Côte d’Or inderdaad heeeerlijk, heb mij vorige week ook door de aanbieding van Colruyt laten verleiden …



Geef een reactie

