h1

Secret Santa

16 september 2010

Anoniem bloggen is een bewuste en in mijn geval verantwoorde keuze, maar af en toe zou ik het ook anders willen. Zou ik open en bloot over mijn werk, mijn kinderen, mijn woonplaats,… willen bloggen. Zou ik mijn prachtige kinderen aan u willen tonen. Wil ik niet waakzaam zijn om toch maar zeker anoniem te blijven.
Toch kan/wil ik die anonimiteit niet opgeven. En dus kan ik niet meedoen met dit superleuke initiatief. Laat dat er u echter niet van weerhouden om massaal in te schrijven. Veel plezier! En ik ben benieuwd wat er over enkele maanden overal te zien en te lezen zal zijn.

9 reacties

  1. Kan je niet meedoen onder een schuilnaam en -adres? Het adres van ’t werk van de man, de schoonfamilie, vrienden of andere bloggers die je wel persoonlijk kennen? ’t Is maar een suggestie.


  2. Dat is nog een idee van Ilse. Laat het toekomen bij Lien bijv, zij zei toch dat ze je kende. 🙂


  3. Ewel ja, ik heb dat ook al zitten denken. Als ik nu als tussenpersoon zou fungeren en u het cadeautje bezorg? Ik wil dat uiteraard graag doen!


  4. jammer dat je anoniem blijft


  5. Komaan, Licht in de duisternis, gewoon doen!
    Inschrijven en ’t pakje laten toekomen bij Lien. Probleem opgelost?


  6. @ Tess, Ilse en Lien: oké, ik geef me gewonnen ;-). Ik ga me inschrijven en het pakje bij Lien laten toekomen. Bedankt, Lien!


  7. Super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


  8. Joepie!


  9. Prima idee !



Geef een reactie

