h1

Een avondje televisie met een half oog

28 september 2010

De vrije avond van gisteren wordt alweer gevolgd door een avond met de laptop op schoot in de zetel. Zo kunnen we met een half oog de ‘Hobbykok’ volgen (en wat hebben we vandaag geleerd? 1. gelatine in garnaalkroketten 2. probeer eens vis in een zoutkorst 3. aan dit programma wil ik nooit deelnemen) en daarna ons weer lekker ergeren aan Goedele nu. Wat leren we daar? 1. Goedele kan niet interviewen (stelt zichzelf en niet haar gasten centraal, onderbreekt te veel, komt fake en theatraal over, stelt niet altijd de juiste vragen) 2. sensatie is nooit ver weg 3. waarom blijven we eigenlijk naar dit programma kijken, ook al is het maar met een half oog.

6 reacties

  1. Je weet toch wel dat je waarschijnlijk nog een twintigtal andere zenders hebt om es naar te kijken hé?
    Allez, ik wil je niet in een bepaalde richting duwen hoor, maar er is meer in het leven dan VTM alleen 🙂


  2. @ Ed: Gelukkig is er meer in het leven dan VTM alleen! Dinsdagavond is VTM-avond omdat ik graag naar de Hobbykok kijk. En de programma’s op VTM kan ik volgen terwijl ik werk :-).


  3. Vandaag koppen kijken!!!!
    Tips van een TOP-SLAGER!


  4. VOLT Kijken met TOP-slager en niet Koppen!!


  5. @ Ik: ik heb gekeken en geen TOP-slager te zien! ’t Zal voor volgende week zijn zeker?


  6. Ik heb hem well gezien..!



Geef een reactie

