h1

Vegetarische chili sin carne

13 oktober 2010

Omdat de Chileense mijnwerkers intussen bijna allemaal gered zijn, besloot ik om vandaag deze vegetarische chili con carne (sin carne dus eigenlijk) eens uit te proberen. Nee, dat is niet helemaal waar. Ik was al lang van plan die eens te maken en vandaag leek me een goed moment omdat ik niet veel tijd had om te koken en het recept niet al te ingewikkeld was. Resultaat: ik vond het heel lekker, manlief vond dat het meer gekruid mocht zijn en de kinderen zeiden al ‘bah’ nog voor ze geproefd hadden, maar hebben er wel wat van gegeten.

2 reacties

  1. Daar kan je mij nu geen plezier mee doen se. Ik lust geen bonen (behalve superfijne prinsessen) en het enige lekkere wat er van de con carne overblijft (gehakt!) is er dan ook nog eens uit :-D.


  2. @ Pris: En ik dacht dat nu net op het menu te zetten zaterdag ;-).



Geef een reactie

