h1

Taxichauffeur

20 oktober 2010

Ik ben al de hele dag (uitzonderlijk ook in de voormiddag, bijna naar de andere kant van het land dan nog) aan het rondrijden, nog niet langer dan een kwartier thuis geweest, en wat doe ik dan als ik vijf minuten tijd heb om me te ontspannen? Ja, uw en uw en uw en… blogberichtjes lezen. En intussen een tasje thee drinken. En blij zijn dat ik lekker warm binnen achter mijn bureautje zit, terwijl het buiten regent. En eventjes piano spelen. Woensdagnamiddagen, heerlijk…

4 reacties

  1. Nou, ik ben blij dat je ook even tijd hebt om mijn en mijn logjes te lezen…Hier is het ook somber, maar heerlijk warm in mijn keuken!


  2. Ik voel me soms al een beetje taxichauffeur met één kind. Ik kan me dus indenken dat jij je dat voor 100% voelt.


  3. zalig he, zo eventjes rust!


  4. geniet ervan



Geef een reactie

