h1

Vrijdag vraagdag

22 oktober 2010

Jaren geleden werd in een of andere cursus de vraag gesteld waaraan we ons het meest ergerden bij onze partner. Ik vond dat een vreemde vraag en had medelijden met de andere cursisten die allerlei belachelijke dingen opsomden in het genre van dopje niet op de tandenborstel draaien, kousen laten slingeren, soep slurpen. U kent dat wel. Ik zat in het stadium van verliefdheid en ergerde me nergens aan. Heerlijk. Intussen zijn we jaren verder en weet ik dat je je best wel eens kan ergeren aan je partner. Niet dat ik te klagen heb over mijn wederhelft, zeker niet. Maar ik wil wel eens weten waaraan u zich ergert bij uw partner. Vooruit, laat u maar eens goed gaan. Hij/zij leest waarschijnlijk toch niet mee en ik kan zwijgen als een graf.

11 reacties

  1. Het feit dat hij geen (huishoudelijk) werk ziet liggen. Al doet hij wel zijn best om dat te verbeteren.


  2. Er zijn van die dingen…laten we het daarop houden 😉


  3. Gelukkig nog niet van die dingen… maar dat heb je (zoals je zegt) met dat beginstadium hé … 🙂


  4. zeker dat er geen vlieg aan de lamp zit?


  5. Na 3 jaar begin ik de minpuntjes ook wel te zien… Ik ga maar niet beginnen aan een lijstje daarover. 🙂


  6. niets opruimen, de rommel niet zien
    en als hij opruimt het maar half doen
    (vb tafel afruimen en alles boven op de vaatwas zetten….lege PET flessen naar PMD zak brengen en ze er bovenop opleggen, alle papieren op reuze stapel samenleggen en zo belangrijke facturen uit het oog verliezen).

    Da’s niet zo fijn. Maar het voordeel is dat ik dan ook mijn kleine gebreken mag hebben eh 🙂


  7. @Goofball: volgens mij hebben wij dezelfde partner! 😀
    Behalve dat van die stapel papier… want daar ergert hij zich bij mij aan, ahum.


  8. Een man hebben die ALLES opruimt,ook dingen die je net uit de kast haalt om te gebruiken is ook niet ideaal hoor…..


  9. hmmm dat hij van mars is en ik van venus 😉


  10. Ik erger er mij aan dat hij klaagt over het feit dat ik overal lichten laat branden en ecologischer/economischer moet zijn, terwijl hij de koelkast, buitendeuren en waterkraan langer dan nodig laat open staan… 😉


  11. Uw vrouw ’s nachts wakker maken omdat uwe zoon wakker is en een flesje moet hebben scoort bij mij heeeeeeeel hoog op het ergernis lijstje. Zéker als de vrouw in kwestie voor den allereerste keer in bijna een jaar eens door het gehuil heen had geslapen. Grmbldegrmbldedrom!



Geef een reactie

