h1

Gedachten op een maandagochtend

25 oktober 2010
  • De eigenaars van het bos naast ons mogen de bladeren in onze tuin komen weghalen.
  • En als ze zin hebben, mogen ze meteen ook wat onkruid verwijderen.
  • Knap hoe sommige mensen een heel huis kunnen strippen en weer heropbouwen. Dat lijkt in mijn ogen een eeuwigheid te duren en toch houden ze vol.
  • Ik zit te suffen nu ik vanochtend geen maandagochtend-opwarm-turnsessie heb gehad.
  • Ik wil mijn boek uitlezen.
  • En ik wil dringend weer iets in elkaar naaien.  
  • Gelukkig bijna herfstvakantie.
  • Ze zouden mij beter vragen om een regering te vormen. Ik ben niet politiek gebonden en kan heel neutraal zijn. Ik zou gewoon luisteren naar de wensen en verlangens van iedereen en een mooi compromis in elkaar toveren, dat iedereen gewoon moet aanvaarden. Net zoals je tegen kleine kinderen zegt: “Je kan niet alles hebben in het leven” en net zoals ik onze kinderen probeer duidelijk te maken dat je elkaar iets moet kunnen gunnen. Simpel, toch?
  • Als ik de krant lees, frons ik dikwijls mijn wenkbrauwen. Vandaag niet anders.
  • Ik zou beter aan het werk gaan.
3 reacties

  1. Ha! Licht in de duisternis voor formateur! Ik ben voor!


  2. LOL. Je hebt voor mij in elk geval al een lach op mijn gezicht getoverd! Goed bezig!
    En ga nu idd maar wat werken, hahaha.


  3. Oei, gelukkig dat jij dan niet naast ons woont. Onze buren zijn de hele herfst depressief omwille van ONZE bladeren die van ONZE bomen op HUN oprit vallen.



Geef een reactie

