h1

Open brief

25 oktober 2010

Beste Lieven Van Gils,

Ik las dat uw medepresentator, Dirk Abrams, enige tijd buiten strijd zal zijn. Dat verklaart waarom u daar donderdagavond zo moederziel alleen aan de tafel van Reyers laat zat. Al moet ik bekennen dat u voordien, zo zonder Phara en aan de zijde van Dirk, ook een beetje een eenzame indruk maakte. Maar kom, daarvoor schrijf ik u niet. Ik wou u vragen of ik enkele weken samen met u Reyers laat mag presenteren. Volgens mijn wederhelft zou ik dat goed doen. En hij denkt dat het de VRT niet eens veel zou kosten, omdat we zouden kunnen carpoolen, maar misschien vergist hij zich daarin wel. Al zou ik dat wel leuk vinden, met u carpoolen. Maar soit. Wat denkt u? Ik heb al enkele goeie vragen in gedachten voor Luc Beaucourt vanavond.

Met vriendelijke groeten,

Licht in de duisternis

6 reacties

  1. je hebt dit toch ook eens echt doorgestuurd naar de vrt, mag ik hopen?
    http://reyerslaat.canvas.be/category/home/


  2. Kom maar af!


  3. @ Lieven Van Gils: Ha, ha, wie is deze leuke grappenmaker? Je e-mailadres stemt niet overeen met wat gebruikelijk is bij de vrt :-).


  4. @ Lieven Van Gils alias Menck: goed geprobeerd, maar ik heb het door :-)!


  5. 😉


  6. […] ik fan ben van Reyers laat wist u al. Vooral de vrijdagavondaflevering volg ik graag. Vandaag zit ik een beetje verbaasd naar Ruth en […]



Geef een reactie

