h1

Vrije tijd

15 december 2010

Kent u dat ook? Al weken denk je: “Zodra ik wat vrije tijd heb, ga ik dat en dat en dat doen.” In mijn geval: een boek uitlezen, een tas in elkaar naaien, plannen uittekenen voor het kippen-, konijnen- en caviahok, kerstcadeaus kopen, knutselmateriaal halen, enz. enz. enz. En als je dan eindelijk die kostbare vrije tijd hebt, weet je niet wat je eerst zou doen en lijkt het of je nergens meer zin in hebt. En voor je het weet, is de vrije tijd weer voorbij en hol je weer verder met in je achterhoofd: “Zodra ik wat vrije tijd heb, ga ik dat en dat en dat doen.”
Gelukkig hou ik van verlangen naar.

3 reacties

  1. Ik ken het maar al te goed !


  2. Heel herkenbaar. En meestal “verpruts” ik mijn vrije tijd dan met blogs lezen. ūüėČ Voor je het weet is er weer een uurtje voorbij gegaan.


  3. @ Patsy: Inderdaad! Dat ben ik op dit eigenste moment weer aan het doen!



Geef een reactie

