h1

Secret Santa

17 december 2010

Je kan tegenwoordig geen blog meer lezen of er staat iets over Secret Santa in. Ofwel heeft de blogster in kwestie een pakje opgestuurd ofwel is er ééntje aangekomen. En ik moet nog aan mijn Secret Santa beginnen. Zoals gewoonlijk erg last minute. Dat komt omdat ik tijd nodig had om een idee te laten rijpen, niet eerder in de winkel geraakte waar ik een paar benodigdheden wou kopen en een weekend nodig heb om mijn plan uit te voeren (in de week komt dat er niet van) en vorig weekend was te vroeg want er moet iets vers in het pakket. Dus bestemmeling, nog even geduld. Maandag gaat het pakje op de bus. (Als alles goed gaat…)

5 reacties

  1. Geen zorgen, het mijne is ook nog niet helemaal klaar. morgen gaat het mijne op de bus (als ik in de post geraak tenminste, zoniet wordt het maandag)


  2. Het lijkt echt wel of IEDEREEN meedoet dit jaar hè. Wel spannend!


  3. Dat komt allemaal goed! 🙂


  4. @ Tess: inderdaad! Mijn begeleidende tekstje, het slotstuk van mijn Secret Santacadeautje, rolde net uit de printer toen je reactie binnenkwam! Morgen naar het postkantoor. Ik ben benieuwd wat mijn slachtoffer ervan zal vinden.


  5. Het slachtoffer was uitermate tevreden! 😉



Geef een reactie

