h1

Cadeautjestijd

21 december 2010

Ik ben dol op cadeautjes. Cadeautjes krijgen. Cadeautjes geven. De laatste dagen was ik dan ook in mijn element. In het weekend heb ik mijn Secret Santapakketje klaargemaakt, zodat dat gisteren eindelijk op de bus kon.

Secret Santa voor...

Ik ben benieuwd of het al is aangekomen en wat de ontvanger ervan vindt. Gisterenmiddag kreeg ik een mailtje van ‘Wij plukken de dag!‘ dat ik haar give-away gewonnen heb! Binnenkort loop ik met deze prachtige sjaal rond. Zo fijn. En vandaag mailde Lien me dat mijn Secret Santa bij haar gearriveerd is. Omdat ik anoniem wil blijven, was Lien zo vriendelijk om mijn Secret Santa in ontvangst te nemen. Eén van de dagen is ze in de buurt en komt ze langs om het pakje te brengen. Ik ben benieuwd! En Sientje en Janne komen ook mee. We kijken er naar uit.

4 reacties

  1. En je kunt je bedwingen om Lien niet te vragen om even te gluren?


  2. @ Ilse: Ja, hoor! Ik vind het heerlijk om naar iets te verlangen en uit te kijken. Dat is al de helft van het plezier. Ik weet zelfs niet wie de gever is!


  3. Jeuj! Mijn secret santa is net uitgepakt! Hoe geweldig! Heel erg hard bedankt! Ik hou je op de hoogte van mij brei-kunsten! En ik heb nog net 1 heerlijk koekje kunnen nemen voor de kinderen ze hier hadden opgepeuzeld! Dankjewel en fijne feesten!


  4. De sjaal is onderweg !



Geef een reactie

