h1

Hè, nee toch!

24 december 2010

U zal het niet geloven, maar vandaag was ik niet blij met de komst van onze werkvrouw. Ik was ervan overtuigd dat ze niet zou komen door de zware sneeuwval. Ze komt immers met de bus en we wisten dat de bussen met dit weer waarschijnlijk niet zouden rijden. Ik had dus ook niet veel opgeruimd en verheugde me op een uurtje rust. Maar ineens stond ze er toch, een half uur te laat. De man van een vriendin had haar gebracht. Ik vroeg hoe ze thuis zou geraken. Geen probleem, met de bus. Die zouden tegen dan wel rijden.

Niet dus. Gevolg: manlief, die van thuis uit aan het werken was, is intussen al bijna 2 uur onderweg om haar weg te brengen.

One comment

  1. Lijkt me ook iets waar ik de muren op van zou lopen, van dat laatste zinnetje.



Geef een reactie

