h1

Secret Santa

24 december 2010

Het Secret Santapakketje dat ik had samengesteld voor deze blogster is aangekomen. Haar blog lijkt een beetje te zijn stilgevallen, dus daar kon ik niet veel recente informatie vinden, maar gelukkig had ze een duidelijk en heel bruikbaar wenslijstje:

“Ik heb me voorgenomen om in 2011 te leren breien, dus wat leuke ‘wolletjes’ zou leuk zijn.
Voor de rest ben ik nogal gehecht aan ‘roze prulletjes’, overheerlijke koekjes en wil ik wel altijd ‘onbekende’ muziek leren kennen die andere mensen geweldig vinden.
En ik lees graag, dus daar kan je misschien ook wat mee?”

Daar kon ik wel wat mee. Ik naaide een zakje met een roos motiefje in elkaar, volgens dit patroon. De lintjes vind ik niet helemaal geslaagd, maar ik had niet direct iets geschikter in huis en ze kunnen gemakkelijk worden vervangen. Ik vulde het zakje met bolletjes wol. Ik knutselde een kokertje om A4’tjes in te stoppen die ik gekopieerd had uit een breiboek met uitleg over het opzetten, afkanten, verminderen, vermeerderen van steken en over de verschillende steken zelf enz. En natuurlijk bakten we koekjes, maar daarvan heb ik er wat te weinig opgestuurd. Mijn kinderen stonden met argusogen te kijken hoeveel  koekjes ik naar een onbekende mevrouw ging sturen en ja… er zijn er wel wat hier gebleven…

Secret Santa

 

4 reacties

  1. Dat is (ook alweer) een hele leuke kado! Het zakje is supermooi!


  2. Ik hoop dat je het leuk vond mee te doen. Het ziet er leuk uit.
    En hoe zit het met het cadeautje dat je kreeg? Ik vermoed dat het met dit weer niet zo evident is om dat van Gent tot bij jou te krijgen. Het is in ieder geval niet van mij (hoewel ik het ook wel leuk zou gevonden hebben een cadeau voor jou te zoeken) 😉


  3. @ Ilse: Lien komt één van de dagen naar hier met het pakje. Het ligt al bij haar thuis, maar ik weet nog niet van wie het afkomstig is en wat er in zit. Ik ben natuurlijk reuzebenieuwd. Ik hoop dat ze het met dit weer ziet zitten om naar hier te komen. (Al kan ik natuurlijk ook vlakbij Gent wonen ;-).)


  4. Wat een leuk cadeau!



Geef een reactie

