h1

Welkom

6 januari 2011

Cavia Quick is gearriveerd. Of Quickie of Kwik. Wat u wilt. (Het grapje: “Als ik nog een cavia krijg, kan ik die McDonalds noemen!” is al gelanceerd.) Zoonlief keek al maanden uit naar dit moment. Hij heeft heelder boeken gelezen over de aankoop, huisvesting, verzorging, voeding,… van cavia’s. De kooi stond klaar met hooi, stro, houtkrullen, een eet- en drinkbakje. Quick heeft een avond en nacht stil in een hoekje gezeten, maar loopt nu vrolijk rond (in en uit de kooi…), piept dat het een lieve lust is en laat af en toe onverwachts wat achter. Zoonlief is gelukkig en zorgt met overgave voor zijn huisdier. Mooi om te zien. Hopelijk, oh, hopelijk, heeft hij hiermee zijn grote hobby en bezigheid gevonden en kan hij zijn emoties voortaan beter kwijt.

3 reacties

  1. Ahhh, ik herinner mij nog de dag dat ik een hamster kreeg. 3 dagen later had ik er 4. Hamster bleek hamsterin te zijn… Ik was superblij, mijn ouders een beetje minder.


  2. Klinkt als een mooie aanwinst! 🙂


  3. Leuk! Ik had als kind ook een hamster (twee zelfs, Floep en Flap 🙂 vrouwtje en mannetje …. dus soms ook veel meer) en ik vond dat super!



Geef een reactie

