h1

Profiel

20 januari 2011

Vandaag in De Standaard:

“Ze hebben het niet onder de markt, de … van vandaag. Sociale, administratieve en creatieve duizendpoten moeten het zijn. Enthousiast en gedreven, diplomatisch en stressbestendig, soepel en geduldig.”

Wat zou u invullen op de puntjes? Ik doe enkele suggesties:

  • moeders
  • verpleegkundigen
  • artsen
  • werknemers van de Colruyt
  • autoverkopers
  • fotografen
  • logopedisten
  • helpdeskbemanners
  • telefonisten
  • receptionisten
  • journalisten
  • ….

Wie heeft De Standaard niet gelezen, maar vindt toch het juiste antwoord?

10 reacties

  1. Ik gok op de helpdeskmensen …


  2. ik heb de standaard gelezen dus als ik antwoord lijkt me dat niet eerlijk… maar het is wel een mooie zin. Het klinkt nogal straf…


  3. Ik pas, maar ik lees de Standaard niet.
    Ik ben ook een beetje nieuwsgierig geworden.
    De Standaard kopen of krijgen we hier de goede oplossing?


  4. leraars !


  5. Ik heb het niet gelezen, maar ik zou net als Kaat ‘leraren’ zeggen. 🙂


  6. politici?


  7. Moet niet iedereen dat zijn vandaag ? Enthousiast, gedreven, diplomatisch, stressbestendig…. ik in elk geval wel en ik ben geen van bovenstaande (oeps, een moeder natuurlijk wel 🙂 )


  8. @ wijplukkendedag: Dat was mijn commentaar tussen de lijnen :-), dat iedereen dat vandaag moet zijn! Het artikel ging over leerkrachten in de kleuter- en lagere school. Blijkbaar haken veel leerkrachten in het basisonderwijs af binnen 5 jaar nadat ze gestart zijn. Volgens mij zijn er nog andere oorzaken in het spel dan wat in het artikel wordt opgesomd, maar daar heb ik me wijselijk niet aan gewaagd…


  9. politici, dacht ik, maar dat geloof ik soms zelf niet 🙂
    Tweede gedacht was kinderen. En bij uitbreiding leerkrachten, maar wat in de krant stond is een oud zeer, alleen wordt het alleen maar pijnlijker omdat er zo weinig gebeurt om al die nieuwe leerkrachten te ondersteunen soms.


  10. Ik dacht aan verpleegkundigen, uiteraard 😉



Geef een reactie

