h1

Bedenk eens een creatieve manier om de aandacht van jongeren te trekken

21 maart 2011

Vandaag was er post voor onze zoon. Van het ziekenfonds.

“Hey, [naam van onze zoon]! Ja, jij daar!
Je gaat me toch niet vertellen dat je in de zomervakantie 2 maanden lang in [naam van ons dorp] gaat vertoeven? Is er dan zoveel te beleven in de [naam van onze straat]? Neen toch!? Kies liever voor een straffe jongerenvakantie van Kazou! Want da’s chillen, gillen, rillen, roepen en/of tieren – alleen of samen met je maten!”

Hij was verontwaardigd. “Wat denken die wel? Er is wél wat te beleven in de [naam van onze straat]!”
Precies de reactie die ik ook had.
Dat was dus reclame die hip zou moeten zijn, maar de bal compleet mis slaat. Tsss.

Advertenties

2 reacties

  1. zelfde brief gehad, met dezelfde bedenking


  2. Wij kregen de brief twee keer. Een voor de zoon (= oudste) en een voor de oudste dochter. We laten de kinderen post op hun naam zelf openen. De jongste dochter niet blij natuurlijk, want zij had niets gekregen.

    En verder dezelfde bedenking. We gaan wel op reis (en langer als andere jaren, en ze gaan op chirokamp). Ze kijken er net naar uit om nog op straat te kunnen spelen. Tsss.

    Trouwens: was duidelijk te zien dat het digitaal werd gedrukt, was nogal flets van kleur vond ik



Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: