h1

Facebook

12 april 2011

Door omstandigheden kwam ik vanavond weer op Facebook terecht. (Ik was en ben nog altijd mijn paswoord kwijt. Ik gokte verkeerd, kreeg direct een e-mail en door in de mail ergens op te klikken kwam ik vanzelf op mijn Facebookpagina. Beetje vreemd, als u het mij vraagt.) Blijkt dat ik intussen gemeenschappelijke vrienden heb met half België en een groot deel van de wereld. Ook met enkele van u, beste lezers. ’t Is nog steeds mijn ding niet, Facebook. De kans is groot dat het weer een half jaar zal duren voor ik er eens ga kijken. Als u me iets wil laten weten, belt of mailt u me maar.

One comment

  1. Ondertussen toch op facebook blijven plakken? ’t Is maar stilletjes hier.

    (facebook heeft, al is het maar een beetje, ook positieve kanten hoor)



Geef een reactie

