h1

Yes!

28 juni 2011

Vandaag hebben we na 4 jaar gesukkel eindelijk het gevoel dat we opnieuw een poetsvrouw hebben gevonden (met dank aan I.) met wie het zal lukken. Reden om een fles champagne boven te halen (bij manier van spreken, want ik drink nooit alcohol). Haar eerste dag hier liet me achter met het schaamrood op mijn kaken (zelfs dingen in kasten proppen kan ik niet meer doen, want ze trekt die gewoon open en haalt ze leeg), maar wel met de hoop dat we het samen met haar hier in orde gaan krijgen. Ze gaat de kinderen leren opruimen (en mij ook) en ze gaat ons leren dingen weggooien. Ze is doortastend, proper, lief, hartelijk en te vertrouwen, denken we. Ze poetst supergrondig en lijkt haar werk graag te doen. We zijn écht blij met deze hulp. Binnenkort kan ik ook meedoen met deze rubriek hier.

3 reacties

  1. Klinkt als een goed plan! 😉 Succes ermee.


  2. euh ze heeft toevallig geen zin om er nog een post bij te nemen in het gentse zeker? :-))
    Leuk dat je iemand gevonden hebt met wie het zo goed klikt!


  3. Wow, een poetsvrouw die de kasten ook aanpakt. Ik wil ook zo’n personal organiser!



Geef een reactie

