h1

De Ronde van Frankrijk

21 juli 2011

Ik heb er hier en hier al over geklaagd, ik weet het, maar ik moet het toch nog eens kwijt: ik wil Michel Wuyts écht niet langer als commentator bij de Ronde van Frankrijk. Ik volg de Ronde zo graag, maar erger me nog altijd dood aan de slechte verslaggeving van Wuyts. Hele en halve zinnen herhalen en nog eens herhalen. Uitspraken zonder uitleg. Betweterig. Nooit eens even stilte laten. Nadruk leggen op de verkeerde woorden. Een irritante stem. En zo kan ik nog wel even doorgaan. Kan de VRT nu écht niemand anders vinden?

5 reacties

  1. en wat voor een onzin er soms uitkomt !


  2. Gelukkig is er ook nog Nederland1 !


  3. Inderdaad, veel onzin !
    “Gegokt en verloren”, zegt hij op het einde van de rit . Niks verloren, magistraal gespeeld van Andy Schleck, van zo vroeg aanvallen, anders hadden ze hem nooit laten rijden en had hij geen seconde gepakt !
    en dat is maar één voorbeeld …


  4. En als hij van zichzelf vindt dat hij iets goed gezegd heeft, herhaalt ie het minstens 2 keer.


  5. Het stoort me ook dat er te veel commentaar gegeven wordt op onze zender tijdens de Ronde van Frankrijk!



Geef een reactie

