h1

RIP?

13 september 2011

Voor die gemiddeld 50 tot 75 dapperen onder u die hier nog elke dag komen lezen, hoewel ik al weken niets meer schrijf: zal ik nog eens iets neerpennen voor ik me overlever aan mijn welverdiende nachtrust? Maar waarover dan? De weken vliegen voorbij en elke dag is er wel iets dat ik hier zou kunnen vertellen, maar meestal ben ik te moe om de dingen goed op papier te kunnen zetten. Ook vanavond. Deze blog lijkt zo wel op sterven na dood te zijn. Hm. Niet echt wat ik voor ogen had.

16 reacties

  1. Misschien een vast moment inlassen overdag om toch iets neer te pennen? Een twee à drie keer per week? Kop op.


  2. Vergeet niet: sleur is de houtworm van het geluk.


  3. Know the feeling … las een poos geleden op een blog iets in de lijn van: Het is hier rustig, we’re busy living … Denk dat ik eens op mijn blog ga gooien. Je zit in mijn feedreader dus, als er iets online komt, ik heb het gelezen.


  4. Zo heb ik bij meerdere bloggers het idee dat het bloggen aan het verdwijnen is.
    Als het verder met jou maar goed gaat!
    Vriendelijke groet


  5. De zin of de tijd ontbreekt ook bij mij soms. Maar misschien is de herfst- en winterperiode meer een blogperiode. De zomer is algemeen wat kalmer, denk ik. (hoewel het weer er dit keer voor niks tussen zat).
    Zoals Rob zegt: als het maar goed met je gaat, dat is het belangrijkste.


  6. Ik vind niet dat je je moet vastpinnen op hoeveel je zou moeten schrijven. Ik schrijf soms maanden niet en plots voel ik weer die kriebel om iets op het net te gooien. Pech voor de mensen die meer verwachten, het is mijn blog en ik heb wel genoeg andere toffe dingen te doen in mijn leven.
    Dus: trek het je niet aan, geniet van je leven, en als je iets te vertellen hebt, lezen we het wel! Ik kom trouwens ook niet kijken zulle, ik zie het wel verschijnen in mijn feedreader. Of worden die ook meegeteld?


  7. Ge staat nog altijd in mijne reader hoor!


  8. Als het voor de rest maar goed met je gaat! Mijn reader die geeft wel een seintje als er iets gepost wordt 🙂


  9. Begrijpelijk. Maar inderdaad,zoals hierboven al gezegd werd, het is jouw blog en jij bepaalt zelf wanneer je wel of niet schrijft. Wat niet wegneemt dat ik het wel heel jammer zou vinden moest je stoppen.


  10. ik vind het ook altijd moeilijk om terug iets te vinden om over te schrijven als je er even weer uit bent.
    Maar … leve de feedreader hé


  11. Meer slapen, beter bloggen?


  12. Het moet leuk blijven hé….maar ik mis je schrijfsels wel!


  13. Hier ook een feedreader…. Je blijf er alvast gewoon in staan!


  14. Het is allemaal wat je zelf wil. Heb je zin om te schrijven, dan maak je er even tijd voor. Heb je er geen zin in, dan ga je rustig verder met leven en dan is dat ook goed! Geniet er nog van! 😉


  15. Bloggen doe je vooral voor jezelf. Voel je vooral niet schuldig als er een tijdje niets geschreven wordt. Las een pauze in. Lang of kort. Ik ken er wel een paar die enkele maanden tot een jaar niets schreven om dan met even veel plezier terug te gaan bloggen.
    Ik “vind” je wel terug hoor. Geniet des te meer van de andere leuke dingen die je nu bezig houden (enfin, dat hoop ik toch, dat het leuke dingen zijn 😉 )


  16. Lees juist mijn reactie hierboven nog eens … je zit in mijn feedreader … en nu moet ik met schroom bekennen dat ik zelfs mijn feedreader niet kan bijhouden. De zoon wil koekjes bakken op zijn verjaardagsfeestje … dus komen we hier zoeken naar de recepten.



Geef een reactie

