h1

Kopje koffie?

18 september 2011

Ik vind dat poetsvrouwen de koffie/thee/cola die ik voor hen gekocht heb, moeten opdrinken voor ze hier vertrekken. Defnitief vertrekken, bedoel ik. Als in: het aan ons overlaten om het huis voortaan te poetsen totdat we weer iemand anders vinden. Nu zit ik hier met een pot oploskoffie, een doosje kamillethee en Cola Zero die wij niet drinken.  Gelukkig dat die andere 379 poetsvrouwen die hier de afgelopen jaren gepasseerd zijn geen speciale wensen hadden of we konden hier een café beginnen.

8 reacties

  1. Een cafe met alleen oploskoffie, kamillethee of Cola Zero zal ik niet zo snel bezoeken. Maar als ik op een vrolijke manier door jou ontvangen word kom ik graag een kopje Kamillethee drinken.
    Vrolijke groet


  2. Ik vind gewoon dat de poetsvrouwen moeten blijven.
    En als ze willen drinken, dan is dat wat wij in huis hebben : koffie, thee, cola light 😉


  3. pff, net telefoon gehad dat de vervangster van onze, dit jaar al voor de derde keer geopereerde poetsvrouw, ook ziek is.
    we zullen wel een erg ongezond huis hebben zeker?

    ik ken de frustratie


  4. Als ik al deze reacties lees wordt ik steeds gelukkiger met Eme. Bijna 10 jaar komt zij mijn rommel opruimen. En die keren dat zij ziek is geweest of langdurig terug naar huis is geweest heeft zij elke keer een goede vervangster voorgesteld.
    Een vervelende operatie van haar moeder, de het ziekbed en de begrafenis van haar vader en een gebroken been heb ik wel met haar meegeleefd. Maar het schoonmaken is gewoon door gegaan door prima tijdelijke vervangers.
    Dat is waarom ik zo trots ben op mijn Ghanese buren en Eme in het bijzonder.
    Vriendelijke groet


  5. Muh? Speciale drankeisen van kuisvrouwen? Sorry hé, ons kuisvrouw mag drinken wat ze wil uit onze koelkast (ik stel dat voor, maar ze doet dat nooit), maar ik ga wel geen speciale dingen kopen zulle…


  6. Bij ons moesten ze drinken wat ik in huis had. Maar ze zijn even goed alle vertrokken.


  7. mijn poetsvrouw brengt zelf haar blikje cola mee :-), al heb ik al 100 keer gezegd dat ze gerust gewoon iets uit de koelkast mag nemen… En de onze is terug, hoezee, na een zomervakantie van 9 weken… ik wou dat ik ook zoveel congé had!


  8. Ik wil altijd wel eens een tasje kamillethee komen drinken 😉



Geef een reactie

