h1

Bezint eer gij begint

27 oktober 2011

In een emotionele bui een berichtje schrijven is misschien niet zo’n goed idee. Op mijn vorige post kwamen nogal wat bezorgde reacties, zowel hier als in mijn mailbox. Ik voelde me daar wat schuldig over, want ik ben niet depressief. Ik zit gewoon met een grote zorg en af en toe is dat best zwaar. Ik krijg ook steun in mijn omgeving, heb heel wat mensen rond me bij wie ik terecht kan, die luisteren en me troosten en helpen en met wie ik me kan ontspannen, en dat is fijn. Heel fijn. Ik heb de bezorgde medebloggers/blogvolgers proberen gerust te stellen in een mailtje. En ik hoop dat dit berichtje ook de andere lezers geruststelt.

One comment

  1. Ik vond dat woordje uitleg zeer attent van je.



Geef een reactie

