h1

Secret Santa

29 oktober 2011

Vorig jaar deed ik mee en ik vond het heel leuk. Ik hou van cadeautjes geven en van verrassingen. Toch pas ik dit jaar. Ik vind al geen tijd om regelmatig te bloggen. En er staan enkele tijdrovende zaken hoog op mijn prioriteitenlijstje. De kans is dus groot dat ik tegen Kerstmis nog geen of een waardeloos cadeautje zou hebben. Maar laat dit u niet weerhouden om mee te doen met dit schitterende initiatief van Tess. Inschrijven kan nog tot volgende week, dacht ik.

One comment

  1. Ik heb mij op de valreep nog ingeschreven (voor de eerste keer). Ben eens curieus.



Geef een reactie

