h1

En toen was winkelen eventjes niet meer zo leuk

2 november 2011

10 manieren om mij weg te jagen uit een winkel:

  • Halveer de kinderafdeling en stop de mannenkleding in de andere helft van de verdieping
  • Zet de verwarming op 24°C
  • Hang de kleren zo dicht mogelijk bij elkaar op een rek
  • Of leg de kledingstukken op een bijna onbereikbare hoogte
  • Maak de gangetjes tussen de verschillende rekken zo smal mogelijk
  • Haal de helft van de lichten weg
  • Voorzie 1 paskamer voor alle kinderen die moeten passen
  • Hang boven die ene paskamer een misleidend bordje met ‘Paskamers’
  • Zet geen stoelen of bank bij die ene paskamer
  • Open vooral niet meer dan 1 kassa

Dat verdiende een ijsje achteraf.

5 reacties

  1. Daar zouden ze mij ook niet rap meer weer zien.


  2. Ik vlucht meestal voor de muziek weg, nog voor er iets is gepast.


  3. In mijn ogen is winkelen nooit leuk!
    En winkelen in de solden is hel.


  4. Zo herkenbaar! 😉


  5. gewoon kopen en thuis passen. als het niet past nemen de meeste winkels het terug. ik vind dat een geweldige manier om kleren voor mijn kinderen te kopen. de worsteling om hen een broek te laten passen in de winkel is me er vaak teveel aan.



Geef een reactie

