h1

Vertaler Japans-Nederlands gezocht

23 november 2011

Zoals ik al eerder schreef, ben ik opnieuw beginnen te naaien en vertrek ik binnenkort naar Tokio. Wat is de link tussen beide? Mooie stoffen! Ik herinnerde me dat ik hier gelezen had dat in Japan mooie stoffen te vinden zijn. Dus begon ik op het www te zoeken. En merkte ik dat sites soms enkel een adres in het Japans vermelden. Dus, wie kent Japans? Of wordt het gewoon rondsnuffelen en rondkijken en kijken wat ik ter plaatse vind? Spannend.

6 reacties

  1. Moedige!


  2. Google translate.


  3. Ik zou je graag willen helpen on die sites te vertalen voor je reis als ik althans nog op tijd ben. Mijn moedertaal is Japans.


  4. @Tsubaki: Bedankt voor je aanbod! Ik ben intussen terug uit Japan, zwaar onder de indruk van het land.


  5. Jammer dat ik niet op tijd was. Hopelijk had je een positieve ervaring in het land.


  6. @ Tsubaki: En of! Ik ben helemaal weg van Tokyo/Japan en wil zeker nog eens terug om de rest van het land te verkennen. Nu ben ik enkel 5 dagen in Tokyo geweest.



Geef een reactie

