h1

Sms-conversatie

22 december 2011

Zoonlief: “Mag ik bij v. blijven slapen”
Ik: “Ja. Kom je nog thuis eten?”
“Nee”
“Dan zullen we de fishsticks alleen opeten 😉 (nvdr: zijn lievelingseten) Veel plezier! Ik verwacht je morgen ten laatste om 12.45 u thuis. Oké? Dikke knuffel”
“Is da echt waar”
“??? Voor ons een weetje, voor jou een vraag… Dat van die fishsticks is niet waar, dat uur om thuis te zijn wel.”
“Kunt ge mij ni kome hale”
“Ja, maar dan is het om 8.30, want ik moet werken”

En toen heb ik maar gebeld om voort af te spreken. Benieuwd naar zijn punten voor spelling… 😉

One comment

  1. Hier ook hopelijk komt er geen greis konein uit de hoet. (grijs – konijn – hoed) 🙂



Geef een reactie

