h1

Music for Life

23 december 2011

Ik zit naar de slotshow van Music for Life te kijken. Prachtig initiatief. Geweldig om te zien hoe iedereen zich inzet om geld bij elkaar te brengen. Het hoort intussen gewoon bij de kerstsfeer. Ik begrijp heel goed dat mensen nu oproepen om ermee door te gaan. En toch vind ik dat ze moeten stoppen. Stoppen op een hoogtepunt en iets nieuw bedenken voor volgend jaar. Dat zou ik doen. Zodat de klad er nooit in komt. Zodat mensen gemotiveerd en geëngageerd blijven om mee te doen, om gul te zijn, om te geven voor het goede doel. Dus geen glazen huis meer, maar iets anders. Dat zou ik een goed plan vinden. Ik hoop dat ze dat doen. Echt.

4 reacties

  1. Dat zeiden ze toch op het einde hé! Een nieuwe solidariteitsactie door de openbare omroep. Ik ben alvast even benieuwd als jij.


  2. Visionair! Zie reactie hierboven.


  3. Ik liep met eenzelfde gevoel rond.


  4. Het was nochtans in het nieuws dat er zeker een nieuwe editie komt volgend jaar van het Glazen Huis.. Kheb het ook precies wel een beetje gezien..



Geef een reactie

