h1

En dit wordt 2012

1 januari 2012

Mijn voornemens voor het nieuwe jaar.
Eigenlijk maar één voornemen: meer rust brengen in mijn leven. En daarom wil ik niet meer roepen, minder praten, meer luisteren, meer bloggen, meer piano spelen, meer klassieke  muziek opzetten, meer lezen, meer handwerken, meer tuinieren, meer nieuwe recepten uitproberen, meer bakken. Want al die dingen brengen rust. En de rest zal wel vanzelf volgen.

En voor u wens ik alles wat kan helpen om van 2012 voor u een gelukkig en fijn jaar te maken.

4 reacties

  1. Een rust-ig 2012 toegewenst!


  2. Gelukkig nieuwjaar! Mag je al de rust vinden die je wenst!


  3. Gaat ge halftijds werken dan? 😉

    Ik gun het je van harte dat je dat allemaal kan waarmaken.


  4. @ zapnimf: dat was ik ook aan het denken toen ik het allemaal neerschreef. Nee, ik heb weer een poetsvrouw en heb dus weer heel wat uren extra om te spenderen aan andere dingen ;-). Bovendien overweeg ik om mijn kinderen wat meer in te schakelen. Ze koken graag, gaan graag naar de winkel, willen leren strijken enz. Moet lukken, en anders heb ik weer een onderwerp om over te zagen :-).



Geef een reactie

