h1

Wat vindt u van hem?

4 januari 2012

Mag ik u eens iets vragen? Wilt u volgende week maandagavond eens naar ‘The Bachelor’ kijken? Op vtm, geloof ik. U hoeft niet lang te kijken, gewoon lang genoeg om de vrijgezel in kwestie even aan het werk te zien. En zeg me dan eens, wat vindt u van hem? Toch niet te geloven dat vrouwen daar kwijlend rond hangen, smachten naar een date, spreken over verliefd worden. Zo’n onaantrekkelijke man. Totaal geen uitstraling. En dan ook nog eens oninteressant. Wat zien die vrouwen in hem? Weet u het?

15 reacties

  1. Ha awel, wij zijn er in het zappen ook al een keer of twee op terechtgekomen, en ik heb me net hetzelfde afgevraagd. Urk. Echt heeeeelemaal mijn type niet. Heb wel niet lang genoeg gekeken om zijn karakter te ontdekken, maar het uitzicht alleen was al bleh…


  2. Vorige maandag een glimp opgevangen van die gast toen die wakker werd naast een vrouw (ik vermoed één van de vrijgezellige dames?). Not my cup of tea. Misschien heeft hij gewoon heel veel geld?


  3. Ja, ik zie het toch ook totaaaaaaaaaaaal niet.


  4. Maar er zat wel een vrijgezellige zeer knappe meid bij 😉


  5. BV-schap zien ze in hem
    ik kijk er niet naar maar ken het concept en heb het ooit al een keer gezien (met een andere man)
    ik denk dat je op die locaties en met die uitstappen verliefd kan worden op een aap 😉
    allezja zeker degenen die daar aan meedoen 😉


  6. Ik kan vtm of elke andere niet antenne-gerichte zender niet ontvangen;
    maar ik wil bij deze (oproep); een kijkje nemen; bij een van de vrij-gezellige jonge-dames op deze blog,
    om mijn gedacht te vormen over ‘wie was het ook alweer?’.

    PS: Wijfjes Bavianen zich te onthouden
    ‘Oe, Oe, Ik voel me al helemaal in de sfeer van het programma … ‘


  7. Nee en sorry maar ‘k ga ook niet kijken want ik snap niet eens wat mensen in zo’n programma zien. 😉 Zo’n dames doen alles om bv te worden denk ik, net zoals er zijn die met een bijna blote boezem op tv meedoen aan een kookwedstrijd en dan nadien denken dat ze zangeres zijn. 🙂


  8. Tja: Money makes the world go round…….


  9. Het is er ooit een gelukt (van temptation island) om met Koen Wauters te trouwen. Awel dan?
    Deze haakneus heeft het totaal niet.


  10. smaken verschillen
    hij is een beetje te afgelekt en te zeker van zijn stuk
    dat zou mij tegenhouden
    naast het feit dat ik nooit zo zou smeken
    dat is de man zijn job lol 😉

    maar lelijk vind ik hem niet
    lelijke mannen zijn dik,
    hebben een buikje en een baard
    en een lelijk gebit
    neen lelijk vind ik hem niet


  11. Ik heb er met dezelfde verbazing naar gekeken. Ik zie ook geen enkele interessante vrouw in he t programma, dus dat zegt genoeg….
    Bah, als ik er aan terugdenk, vreselijke man.


  12. Het is een kwal, zo ziet hij er toch uit :-). maar mijn eisen liggen dan ook hoger dan zo’n nitwit zichzelf zeer interessant vindend stuk nietsnut. Voila da’s mijn eerlijke mening ;-). (maarre ik moet zeggen de vorige bachelor kon absoluut wél mijn goedkeuring wegdragen en helaas helaas hij is nog altijd samen met zijn uitverkorene van toen en heeft er ondertussen zelfs drie kindjes mee. Dus blijkbaar kàn het wel (of was het goed gefaked en kenden ze mekaar al voor het programma… wie weet.)


  13. @ birgit189: wie was dat weer, de vorige bachelor?


  14. angelo callant…


  15. Ben nog even terug komen piepen. Heel leerrijk die commentaar.
    @zap: allee zeg, iets tegen heksachtige haakneuzen ?



Geef een reactie

