h1

Pinterest

6 januari 2012

Omdat ik overal in blogland enthousiaste reacties over Pinterest las, wou ik toch eens weten wat dat precies is, Pinterest. Ik had al begrepen dat je er veel inspiratie vindt en op de site zelf las ik dat het een online pinboard is en zag ik twee knoppen: ‘Request an Invite’ en ‘Login’. Ik drukte op ‘Login’ en daar moest ik mijn e-mailadres en paswoord invoeren. Dat was het dus niet. De andere knop dan maar. ‘Request an Invite’. Ik kreeg onmiddellijk een vriendelijke e-mail:  

Hi!

Thanks for joining the Pinterest waiting list. We’ll be sure to send you an invite soon.

In the meantime, you can follow us on Twitter. You can also explore a few pins.

We’re excited to get you pinning soon!

– Ben and the Pinterest Team

Ik wacht nu al 5 dagen. Hoe zit het, Ben and the Pinterest Team? Zijn jullie me vergeten? Of word ik gescreend door een geheim team ofzo? En waarom is er in ’s hemelsnaam een waiting list

 

12 reacties

  1. Ik sta ook op de wachtlijst. Ik denk dat de wachtlijst een manier is om buzz te creëren… zoals je hierboven gedaan hebt. 🙂 Er praten meer mensen over als het nog ‘exclusief’ is denk ik.


  2. Als je op pinterest zit kan je zelf mensen uitnodigen, die hebben wel onmiddellijk toegang. Als je er eentje wil, stuur me maar een mailtje.


  3. ik heb 12 dagen moeten wachten vooraleer ik toegang kreeg. Is nu ook alweer een 3-tal weken geleden en het is er nog niet van gekomen om op de link te klikken. Dus ik hoop dat die ondertussen nog niet vervallen is.


  4. Jaha, te veel verandering will kill me. I’m getting old 🙂


  5. Ik zal eens proberen een invite te versturen … even geduld …


  6. Invite sent ..


  7. @ Ilse: Bedankt! Het is aan ’t lukken. “Creating your boards” staat nu op het scherm. Ik ben benieuwd!


  8. Ik heb je ook een uitnodiging gestuurd.


  9. ik heb ooit ook eens iets zelf geprobeerd
    maar ben ook ergens gestrand 😉

    misschien dat ik me ook moet laten uitnodigen


  10. Dag Ella,
    is het mogelijk om mij ook een uitnodiging te sturen?
    Alvast bedankt,
    An.


  11. […] ik kreeg om mij daar ook eens in te smijten. Nu sta ik dus op de wachtlijst (hu ?), maar omdat ik hier al las, dat dat dus blijkbaar niet de manier is om er mee te beginnen, vraag ik het eens heel […]


  12. interessant! kan iemand mij uitnodigen? ik wacht al een tijdje…



Geef een reactie

