h1

Gelezen in de krant en gezien op televisie

9 januari 2012

Afgelopen weekend las ik een interview met Martin Heylen, en vandaag zag ik de aflevering van ‘God en klein pierke’ met Arno. In het interview zegt hij: “Vraag jij me nu ook al of ik die verwondering loop te acteren? Ik spéél niets, godverdomme toch. Ik bén alleen maar!” Awel, dat denk ik ook. Ik vind het zo mooi om te zien hoe hij mensen op hun gemak stelt, gewoon met hen praat, naar hen luistert, verhalen naar boven laat komen. Ik geniet van de reeks.

En wat later op de avond zag ik iemand op televisie op wie ik nog gebabysit heb. Ik word oud!

Geef een reactie

