h1

Het 365Project

19 januari 2012

Zoals ik al eerder schreef – denk ik toch -, ben ik begonnen met een 365Project. Elke dag een foto maken en op het www zetten. En de eerste twee w’s vond ik gisteren toch wat beangstigend, toen ineens een wildvreemde in het Engels commentaar achterliet. Op mijn blog krijg ik natuurlijk soms ook reacties van wildvreemden, maar mijn blog is anoniem, terwijl ik voor het 365Project ook foto’s van mijn kinderen oplaad. Buiten mijn voornaam en de foto’s, ziet en weet die man natuurlijk niets van mij, maar toch voelde het vreemd aan.

5 reacties

  1. Wildvreemden, wat een mooi woord. Wat is dat wild? Wat is vreemd? Als de commentaar over de foto, zijn belichting, de inhoud of manier van nemen ervan ging, is dat toch niet vreemd?


  2. Is je 365 projectje online te volgen? Je mag het me altijd mailen als je zin hebt.


  3. ik zou wel eens willen weten waarom je dat anonieme zo belangrijk vindt 🙂
    open en bloot bloggen is ook leuk hoor 😉


  4. Waar kan ik dat volgen? Ik ken je toch! 🙂


  5. Kan me er iets bij voorstellen. Je vraagt je dan toch altijd even af of de klemtoon op “wil” of op één van de verschillende betekenissen van “vreemd” ligt. En plaatsen is nu eenmaal gemakkelijker dan terug verwijderen. Soms lijkt het of je geen recht hebt op een stapje terug…



Geef een reactie

