h1

Is dat niet goed gevonden?

25 januari 2012

Vandaag in de supermarkt. De kabeljauw was in reclame en ik ben een reclamekoper, dus de vis lag snel in mijn mandje. Probleem: ik eet zelf niet graag vis en weet nooit goed hoe ik dat moet klaarmaken. Oplossing: de rayon met tijdschriften. Kookmagazines doorbladerd. Receptje met kabeljauw gevonden. Gsm bovengehaald. Recept gefotografeerd. Rest van de ingrediënten bij elkaar gezocht. Klaar. Morgen eten we kabeljauw, volgens het recept van Claudia Allemeersch in ‘Nest’.

3 reacties

  1. Daar kom je nù mee af! Net nu ik mijn kapotte smarte foon vervangen heb door zo’n ding dat dient om mee te telefoneren. Punt.


  2. hihi, ik doe dat soms ook… Handig, hé.


  3. amai da’s slim 🙂



Geef een reactie

