h1

Joepie!

31 januari 2012

Ik ben geselecteerd voor de Lezersjury van de Gouden Boekenuil! En blij dat ik ben! Eind februari krijg ik de 5 boeken op de shortlist in handen en mag ik beginnen lezen. Tot eind april moet ik op het online platform discussiëren met mijn medejuryleden en met andere lezers. Leuk, leuk, leuk!
De shortlist is nog niet bekend, maar op de longlist staan enkele boeken die ik al lang wil lezen, maar die wegens te populair nog niet te vinden zijn in de biblioteek. Ik ben benieuwd wat het zal worden!

10 reacties

  1. Super! Dan stel ik me kandidaat om achteraf die boeken eens te lenen. Ik had me ook ingeschreven, maar lig er niet wakker van dat ik niet geselecteerd ben.
    Jij houdt ons hier toch op de hoogte, hé?


  2. Wow, zo leuk voor jou, proficiat!
    Ik heb lang getwijfeld of ik me zou inschrijven, maar aangezien ik er veel te lang over doe om een boek gelezen te krijgen, wist ik niet of het me zou lukken om ze alle vijf binnen de gestelde tijd te lezen. Heb het dus maar wijselijk niet gedaan.


  3. Super! Veel plezier!


  4. Dan zijn we al met twee 😉
    Ik ben heel benieuwd wat we te lezen krijgen.


  5. @ tijdtussendoor: Leuk! Ik hoop dat je je boeken persoonlijk komt afhalen, zodat we elkaar eens in het echte leven kunnen zien!


  6. Klinkt heel leuk! Die longlist ziet er alvast goed uit.


  7. Amai, tof! Ben echt benieuwd om je bevindingen te lezen. En wie de uiteindelijke winnaar wordt natuurlijk!


  8. Super! Echt iets voor jou vind ik :). Ben benieuwd naar wat je er van vindt!


  9. Ik zou dat als een druk ervaren, zo tegen de tijd lezen. (en van die verantwoorde literatuur terwijl je goesting hebt in een chiclit)


  10. @ Zapnimf: 5 boeken op 2 maanden, dat is toch niet echt tegen de tijd lezen… Het kan natuurlijk zijn dat de boeken me niet aanstaan en dan ga ik doen alsof ik ze gelezen heb 😉



Geef een reactie

