h1

De shortlist van De Gouden Boekenuil

27 februari 2012

De shortlist ziet er een beetje anders uit dan ik gehoopt had, maar eigenlijk maakt dat niet uit. Ik wou heel graag ‘Tonio’ en ‘Zomerhuis met zwembad’ lezen. Verder heb ik mijn voorkeurslijstje aangevuld op basis van de korte inhoud van de boeken en het idee dat ik heb van bepaalde schrijvers. ‘Zomerhuis met zwembad’ staat op de shortlist, ‘Tonio’ jammer genoeg niet, maar dat boek zal ik ooit nog wel eens lezen. Dinsdag mogen we de boeken gaan ophalen en dan zal het hier misschien eventjes heel stil worden. Of misschien ook net niet, als ik mijn ervaringen met u wil delen. En van 12 tot 18 maart moet ik wel bloggen, want dan doe ik hieraan mee. Benieuwd wat dat zal geven!

5 reacties

  1. Heel raar dat “Tonio” niet op de lijst staat… Voor mij is het in elk geval al hét boek van 2011! Van de shortlist heb ik alleen “Zomerhuis met zwembad” gelezen maar ik heb bij deze dus weer inspiratie voor mijn volgende boeken.
    Veel leesplezier nog! 🙂


  2. Laat die reviews maar komen!


  3. @ zusjesenzo: ja, ik vond het ook vreemd dat ‘Tonio’ niet op de shortlist staat. Het boek wordt immers overal de hemel in geprezen.


  4. Heel veel leesplezier. Had me ook opgegeven voor de lezersjury, maar viel uiteindelijk niet in de prijzen. Hopelijk bevalt de shortlist- keuze je toch goed. Ik ben benieuwd.


  5. Veel succes!
    p.s: Ik stuurde je een mailtje 😉



Geef een reactie

