h1

Bij de bakker

5 maart 2012

Daar sta ik dan, onopgemaakt, haar in de war van het fietsen, met een onelegante anorak, zuur kijkend omdat ik geen zin heb om aan het werk te gaan en lichtelijk geïrriteerd omdat er vier mensen voor me staan, terwijl ik al laat ben. Plots dringt het tot me door dat ik de stem van een interessante BV hoor die zijn bestelde taarten komt afhalen. Ik wou nog twitteren of de smurfentaart lekker was, maar ik heb geen twitteraccount (en weet niet eens hoe dat twitteren eigenlijk in zijn werk gaat). Weer geen indruk kunnen maken. Dju toch.

5 reacties

  1. Als die BV dan zou terugtwitteren: “was jij die onopgemaakte, verzuurde, geïrriteerde vogelverschrikker?” ipv op de vraag in te gaan?


  2. Blij dat ik toch niet de enige ben die niet mee is met dat getwitter.
    Twitter “vind ik niet leuk” om het facebooksgewijs te zeggen (waar ik wel een account heb)
    🙂


  3. en ben ik nu de enige die benieuwd is wie die BV is?


  4. Mmmm…smurfentaart 😉


  5. Maar wie was dan die “interessante” BV?
    Stuitte een paar weken geleden op Selah Sue in Leuven (en ze was nog kleiner dan ik dacht en natuurlijk ook niet zo interessant) 😉



Geef een reactie

