h1

#wijvenweek: Guilty pleasures en… ja, ja

13 maart 2012

Guilty, zonder pleasures. De broccoli plat laten koken door al dat geblog over guilty pleasures en kleine kantjes, ja. Misschien is bloggen op zich wel een guilty pleasure. Want in plaats van te werken, op te ruimen, leuke dingen te maken, te lezen, piano te oefenen, voor mijn kinderen en man te zorgen en mij met hen te amuseren, zit ik véél te veel op het www. Blogs lezen, commentaren achterlaten bij mensen die ik niet ken en die mij niet kennen, zelf af en toe eens een futiel blogpostje schrijven. Guilty pleasure. Met stip.
Ik ga de pasta afgieten, voor die ook plat gekookt is.

4 reacties

  1. Ha, die guilty pleasures gespreid over 3 posts … geweldig (en hopelijk heeft de pasta gesmaakt). Information addiction noem ik zoiets 😉


  2. misschien voel je je al iets minder guilty als je weet dat er mensen zijn die graag bij je lezen, en blij zijn met je reacties zo af en toe?!


  3. Ja, haha, ik zou ook blij zijn met een reactie 😉


  4. zo herkenbaar. maar hier brandt alles aan. een gasvuur en een vaste pc, 10 meter verder, is geen goed idee!



Geef een reactie

