h1

Een nutteloze dag

28 maart 2012

Het werk dat klaar moest zijn om 12 uur, was gisterenavond al klaar. Er ontstonden allerlei plannen in mijn hoofd. En uiteindelijk heb ik behalve turn- en pianoles en wat lezen voor de Gouden Boekenuil niet veel nuttigs gedaan. Wat achter de computer zitten prullen (o.a. mensen ‘google-en’ met wie ik ooit heb samengewerkt), de krant lezen, wat opruimen, patroontje van een jurkje uit de Ottobre bekeken… Zelfs het eten was basic: een kip van het kraam, met ijsbergsla (niet nodig om te wassen!) en aardappeltjes gebakken in de pan. Lui voel ik me. Gelukkig (voel de ironie) staat er nog werk op het programma vanavond, zodat ik me toch nog een beetje productief zal voelen. Heerlijk dagje.

2 reacties

  1. Dat kan toch deugd doen, zo’n dagjes! Ik heb er dringend nood aan 😉


  2. Dit is hier precies een blogtitel voor strebers 🙂



Geef een reactie

