h1

Onderweg naar huis

4 april 2012

Bedenkingen onderweg naar huis:

  • Waar is mijn zonnebril?
  • Zo’n half afgezakte broek waarbij de helft van de onderkleding te zien is, hoe hou je die op de ‘juiste’ hoogte? Zijn die mannen dan niet bang dat de broek eens helemaal gaat afzakken?
  • Benieuwd hoe hun oprit er na de werken zal uitzien.
  • Amai, ik wist niet dat die tuin zo ver reikte. En dat ze die nu al aanleggen. Die moeten rijk zijn. Of goed gesponsord worden.
  • Mooi, die bloesems.
  • Toch een leuke winkel, AVA.
  • Ik moet écht dringend mijn auto (laten) wassen…
5 reacties

  1. ’t zouden mijn gedachten kunnen geweest zijn


  2. Dat laatste, dat denk ik al een week of 2. Maar ik ga nog efkes wachten. Tot er niet meer zoveel stuifmeel in de lucht hangt. Zou dat nog lang duren? ’t Is zoveel verloren moeite anders he…


  3. Herkenbare gedachten 🙂


  4. Ik vind het sterk dat:
    a) je die gedachten nog weet als je thuiskomt
    of
    b) die gedachten intypt onderweg


  5. @ Bentenge: ik heb een goed geheugen ;-).



Geef een reactie

