h1

Verslaving

27 april 2012

Mijn oudste dochter heeft het verslavingsdier in me wakker gemaakt. Voortaan niet enkel een chipsverslaving, maar ook één aan Mahjongtitans, een spel dat je wil uitspelen. Alleen lukt dat zelden. Vandaar het verslavende effect natuurlijk.
(Het is de bedoeling om telkens 2 blokjes met hetzelfde beeld aan te klikken – zoals memory. Die blokjes verdwijnen dan en maken plaats voor de onderliggende blokjes. Je kan blokjes enkel aanklikken als ze een vrije lange kant hebben.)

3 reacties

  1. Oh, daar ben ik ooit ook es een beetje aan verslaafd geweest! (En nu krijg ik natuurlijk zin om ’t nog es te spelen… ;))


  2. Ha ik ben blij dat ik die verslaving twaalf jaar geleden al heb gehad. Oké, twas toen in mijn laatste jaar en ik moest eigenlijk een thesis schrijven in plaats van mahjong te spelen, maar beter een thesis op een rappeke schrijven dan gewoon week in week uit geen bal verdienen, zoals dat nu het geval zou zijn…


  3. Daar geweest, dat gedaan… Doet er mij niet aan denken!



Geef een reactie

