h1

Op naar het najaar

10 juli 2012

Dit en dit en dit en dit is geen nieuws meer voor het trouwe blogpubliek, denk ik. Ik had het alleszins al op de respectieve blogs gelezen. Maar liefst 4 nieuwe naaiboeken in het najaar (tegen de boekenbeurs, veronderstel ik?)! Ik kijk ernaar uit. Ik denk dat ik maar eens een jaartje loopbaanonderbreking neem om me helemaal te kunnen uitleven in het naaien.
Mmm. Misschien toch maar niet, want we hebben nog leuke plannen voor huis en tuin en daarvoor hebben we natuurlijk centjes nodig.

2 reacties

  1. Het zegt me niet zoveel, dat nieuws 🙂


  2. Ach, in de Wibra en de Zeeman kunt ge ook veel rokjes kopen.



Geef een reactie

