h1

Pauze

22 september 2012

Ik droom er van om mijn leven, ons leven even ‘on hold’ te zetten en te gaan rondtrekken. In Canada. En misschien zelfs verder. Naar de Verenigde Staten. Afzakken tot in Latijns-Amerika. In een grote camper. Rondkijken, op ’t gemak, zonder haast, genieten, rusten. Een wat langer uitgerokken vakantie dan de twee weken in Zwitserland en Italië afgelopen zomer.
Bij gebrek aan Canada en de rest van Amerika ga ik me nu in mijn zetel nestelen om naar ‘Brothers and Sisters’ te kijken. Naast manlief. Met een grote zak chips. Paprika. Van Lay’s. Met van die ribbeltjes. En daarna een kop thee, Marokkaanse. Dat is ook genieten.

4 reacties

  1. In ons eigen land is zo veel moois te zen.
    Vriendelijke zondaggroet


  2. Met de chips en thee is het toch ook heel eventjes ‘on hold’, niet?


  3. Ik ben het heel even met Rob eens. Waarom niet eens Europa rondtrekken? Even (maar anders) leerrijk en ecologischer 🙂


  4. Enjoy!
    Twee maand zomervakantie richting Scandinavië … zou dat niet super zijn?



Geef een reactie

