h1

Giveaway!

13 oktober 2012

Ja, ik ga ook eens iets weggeven. Niet zelfgemaakt, nee. Wel iets waar u van zal genieten, als ik de commentaren her en der lees. Een filmticket voor ‘The Broken Circle Breakdown’. Vandaag gratis gekregen bij onze krant, maar wij kunnen helaas niet gaan op de dagen waarop je het ticket kan gebruiken, nl. op maandag, dinsdag, woensdag en donderdag van 15 oktober tot en met 25 oktober. De actievoorwaarden en een lijst van de deelnemende bioscopen vindt u op www.standaard.be/gratisfilmticket. Laat hier snel een bericht achter als je geïnteresseerd bent. Morgen om 20 uur verloot ik het ticket en als de winnaar dan snel zijn/haar adres mailt, doe ik het morgen nog op de bus.

7 reacties

  1. Cool. Heb er ook al eentje, maar dan kan ik iemand meenemen. Steek me maar in de loterijtrommel.


  2. Ik ben zelf al geweest maar met 1 extra kaart kan ik zoon en vriendin blij maken 😉
    Vergeet hem wel niet te gaan zien want het is de moeite!


  3. ooooo ikke ikke 🙂


  4. Ik doe ook mee!


  5. Ik doe graag mee!


  6. ik doe ook graag mee :), het toneelstuk zag ik eerder en vond ik meer dan de moeite. Echt waar, mocht je daarvoor nog es de kans krijgen: doen!


  7. Ik doe graag mee!



Geef een reactie

