h1

Statistieken bij WordPress

24 oktober 2012

Vandaag heeft er iemand vanuit Syrië mijn blog bekeken. Hoe vreemd. Ik snap trouwens steeds minder van de ‘statistieken’ van WordPress en heb geen flauw idee of ik ze wel serieus moet nemen. Als ze al belang hebben. Al wil iedereen natuurlijk wel worden gelezen en kijkt iedereen allicht toch af en toe naar die statistieken. U niet? Afgelopen zondag had ik ineens dubbel zoveel lezers als anders. ’t Was nochtans mooi weer, dus ik denk dat iedereen toch wat anders had te doen dan hier te komen lezen? En ik had niet eens iets gepost. Vreemd. De lezer uit Syrië mag zich trouwens eens melden. Ik ben benieuwd.

4 reacties

  1. Ik zat niet in Syrië. En die statistieken, tja, die geven een indicatie, meer niet. Gisteren iemand uit Afghanistan. Ik wist zelfs niet dat de “glasvezelkabel” tot daar liep bij manier van spreken.


  2. Ik snap niets van de statistieken.
    Daarom houd ik het maar niet bij.
    Een tijd terug heb ik zo’n teller proberen te plaatsen.
    Maar ook dat lukte mij niet.
    Ik laat het er maar bij.
    Maar Syrie is natuurlijk wel leuk!
    Vrolijke vakantiegroet.


  3. Ik vergeet altijd opnieuw hoe ik naar de statistieken moet kijken. *kuch* En het interesseert me ook niet echt. En ik schrijf natuurlijk ook niet genoeg, dat ook wel 🙂


  4. Die stats zijn altijd goed om eens in een deuk te liggen. De onwaarschijnlijkheden hebben me ook al lol bezorgd.



Geef een reactie

