h1

Wat kan ik zeggen?

6 november 2012

De gordijnen zijn nog dicht, al is het al namiddag. Gelukkig is de stof zo dun dat ik meer dan genoeg kan zien. Ik zit met een mok thee achter mijn computer. Net thuis. Ik heb het koud. Probeer mijn handen te verwarmen met de warmte van de mok. Ik wil de gordijnen open schuiven, maar ben bang dat de hond zou blaffen. En ik wil geen geblaf. Ik wil rust. En een cocon. Om het slechte nieuws dat ik zopas te horen kreeg te laten bezinken, te verwerken. Ik weet nu al dat ik dit krasje op mijn ziel mijn leven lang zal meedragen. Dat kan niet anders en dat hoeft ook niet anders. Ik wou hier vandaag andere dingen vertellen. Over onze trip naar Barcelona vorige week. Of misschien iets over kennis die vrijheid wegneemt, een stukje dat al lang in mijn gedachten zit. Of over leuke uitspraken van onze kinderen. Over dingen uit de krant. Over het geweldige toneelstuk dat we hebben gezien (Verre vrienden). Over vanalles, maar niet over droefheid. Niet over droefheid.
Het ga je goed, (…). Rust in vrede.

9 reacties

  1. Veel sterkte daar.


  2. Sterkte


  3. Veel sterkte!


  4. sterkte en een virtuele dikke knuffel


  5. mijn deelneming


  6. Sterkte…


  7. Ai…..sterkte


  8. 😦


  9. Wat kan ik zeggen? Sterkte…



Geef een reactie

