h1

Apps

17 januari 2013

Vandaag werd ik vrolijk van dit te bekijken. Ik gebruik nauwelijks apps, maar toch installeer ik ze (als ze gratis zijn) en vind ik het fijn om ertussen te snuisteren. Een beetje zoals Pinterest. Daar zet ik ook vanalles op  zonder er iets mee te doen, maar ik geniet van het bekijken, het zoeken, het ontdekken, het installeren, het bouwen aan mijn ‘verzameling’. Vooral het ontdekken van nieuwe dingen vind ik leuk. Onnozel eigenlijk, maar het geeft me elke keer een gelukkig gevoel. Fijn toch?

Geef een reactie

