h1

Guilty pleasures

15 maart 2013

Sinds deze week komt onze poetshulp op donderdag i.p.v. op vrijdag. Vrijdag is al jaren mijn ‘vrije’ dag. Ik werk wel, maar slechts voor één van mijn beide jobs en voor die job kan ik mijn uren helemaal zelf regelen. Wat ik op vrijdag niet doe, kan ik in het weekend doen. Daarom voelt het aan als mijn ‘vrije dag’. En nu er vandaag geen poetshulp was, voelde ik me helemaal vrij in dit stille huis. Dus heb ik me in de zetel genesteld, met mijn benen languit op de poef, onder een dekentje, met een kop thee bij de hand en mijn lunch voor me, en heb ik 2 afleveringen van Grey’s Anatomy gezien. ‘Guilty pleasures’ noemen ze dat, denk ik.

7 reacties

  1. Nikske guilty, gewoon pleasures!


  2. Yep. Alhoewel ik guilty een verschrikkelijk woord vind.


  3. Zalig!


  4. Zoiets kan serieus deugd doen! 😉


  5. daar zit ik precies al jaren op te wachten 🙂


  6. daar moet je écht van genieten, als de kans zich voordoet, en niets guilty…… wel happy !!


  7. Guilty is de tweelingbroer van Jaloers, dus niks van aantrekken!



Geef een reactie

