h1

Stresskip – vervolg

3 september 2014

Deze stresskip liep gisteren, na het posten van het vorige berichtje, fluks richting bergplaats, om de was nog even uit te halen. In het donker. Na 15 jaar ken je je huis wel in het donker. Ware het niet dat er enkele maanden geleden een glazen schuifdeur is geïnstalleerd tussen gang en keuken. Waar ik knal tegenop liep. Ik was bijna een stresskip zonder neus. O wat deed dat pijn. Spontane bloedneus. De schuifdeur is, op een afdruk van mijn neus na, nog intact. Nog niet echt zen dus. We werken eraan.  

3 reacties

  1. Gelukkig staan bij mij alle deuren open.
    Het weer is mooi genoeg om dit ook met de buitendeuren te doen.

    Tegelijkertijd draait mijn was.

    Ik ben benieuwd of ik van de trap af val.
    De wasmachine staat beneden en het wasrek boven …..

    Sterkte met je neus!

    Meelevende groet,


  2. Hoe gaat het ondertussen ? Al wat meer zen ?


  3. Na 38 jaar in ons huis staat mijn man nog de helft van de tijd aan de verkeerde kant naar de schkelaar van het licht te tasten. Je hebt dus nog tijd om aan die glazen deur te wennen. No hurry, be zen.



Geef een reactie

